Kompania Piwowarska

nie pamiętam hasła

zaloguj się regulamin serwisu

Pomoc

Szanowni Państwo, w trosce o wygodę użytkowania naszego serwisu przygotowaliśmy dla Państwa instrukcję Portal Gastro – pierwsze kroki oraz kilka odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące Portalu Gastro.

Pierwsze kroki na Portalu Gastro

 

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Czy rejestracja w Portalu Gastro jest konieczna?
Część funkcjonalności portalu takich jak aktualności czy baza wiedzy jest otwarta dla niezarejestrowanych użytkowników, jednak dostęp do wielu z nich, np. modułu e-szkoleniowego wymaga rejestracji ponieważ jego działanie jest personalizowane dla każdego użytkownika.

Kto może założyć konto w Portalu Gastro?
Portal Gastro kierowany jest w szczególności do gastronomów i pracowników gastronomii, ale będzie nam niezmiernie miło jeśli zainteresuje on również inne osoby.

Jak przebiega rejestracja?
Rejestracja odbywa się dwuetapowo, w pierwszym etapie na podany w formularzu rejestracyjnym e-mail wysyłana jest do Państwa wiadomość z linkiem aktywującym konto i wykonującym pierwsze logowanie w serwisie. W drugim etapie prosimy Państwa o podanie kilku informacji o sobie i rodzaju wykonywanej pracy. Państwa profesja wpływa na typ konta tworzonego w Portalu Gastro i pozwala nam jeszcze lepiej dopasować prezentowane treści do Państwa potrzeb.

Czy korzystanie z Portalu Gastro jest odpłatne?
Nie, Portal Gastro dostępny jest za darmo zarówno dla wszystkich użytkowników, szczegółowe informacje na ten temat znajdziecie Państwo w Regulaminie korzystania z serwisu.

Czy zakładając konto typu „właściciel/manager lokalu” muszę podać dane mojego lokalu gastronomicznego?
Tak, dane lokalu potwierdzają autentyczność Państwa jako ich właścicieli, a informacje o dołączeniu do Portalu Gastro przekazywane są do współpracujących z Państwem przedstawicieli handlowych Kompanii Piwowarskiej.

Czy do swojego konta w Portalu Gastro mogę dodać więcej niż jeden lokal gastronomiczny?
Tak do konta w Portalu Gastro można dodać dowolną ilość lokali, aby to zrobić należy przejść do panelu użytkownika (dostępny z głównego kafelkowego menu lub za pośrednictwem ikony „klucza” w nagłówku strony) w zakładce „lokale” za pośrednictwem formularza „nowy lokal”.

Jak powiązać moje konto typu „właściciel/manager lokalu” z kontami pracowników mojego lokalu?
Powiązania kont realizuje się za pomocą formularza dostępnego w panelu użytkownika w zakładce „pracownicy”. Po wypełnieniu formularza „dodaj pracownika” na podany adres e-mail wysyłane jest zaproszenie do założenia konta w Portalu Gastro lub jeśli pracownik już takie konto posiada otrzymuje powiadomienie o możliwości powiązania jego konta z miejscem pracy. Zaproszenia muszą zostać zaakceptowane przez pracownika, aby powiązanie mogło zostać ustanowione. Dla każdego zarejestrowanego lokalu tworzona jest osobna lista pracowników.

Jak zlecić pracownikom wykonanie wybranych kursów szkoleniowych?
Przydzielenie pracownikowi szkolenia do wykonania możliwe jest tylko, jeśli wcześniej konto pracownika zostało powiązane z Państwa kontem. Funkcja pozwalająca zaprosić pracownika do szkolenia dostępna jest w dziale e-szkolenia, dla każdego z dostępnych kursów za pośrednictwem przycisku „zaproś pracowników”, który wyświetli Państwu tabelę wszystkich powiązanych kont pracowników z opcją „zaproś do treningu”. Po jej wybraniu do wskazanych pracowników wysłane zostaną wiadomości e-mail oraz powiadomienia wewnątrz portalu z informacją o przydzieleniu szkolenia do wykonania.

Jak sprawdzić wyniki szkoleń moich pracowników?
Z osiągnięciami pracowników łatwo zapoznacie się Państwo za pośrednictwem systemu wizytówek dostępnego w panelu użytkownika w zakładce pracownicy, opcja „zobacz wizytówkę”.

 

Jeżeli uważasz, że treść naszego serwisu narusza zasady Kodeksu Etyki Reklamy, kliknij tutaj. Dowiedz się więcej o alkoholu na www.abcalkoholu.pl