PortalGastro.pl

Aby wejść na stronę, potwierdź, że jesteś osobą pełnoletnią.

Niepoprawny format daty!

Strona zawiera materiały dotyczące napojów alkoholowych przeznaczone wy­łącz­nie dla osób dorosłych powyżej 18 roku życia, w związku z czym nie należy ich udostępniać osobom poniżej 18 roku życia.

alkohol info
TODO: alt

Kiedy otwieramy Tyskie, Tyskie otwiera nas – ruszyła nowa ...

Tyskie wystartowało z nową kampanią i odświeżoną identyfikacją wizualną. 5 marca br. swoją premierę miał spot reklamowy podkreślający społeczny aspekt marki, która w swoim DNA ma integrowanie piwoszy wokół wspólnych pasji i działań.

W najnowszym spocie można zauważyć zmieniony wygląd dwóch zasadniczych elementów – logotypu i charakterystycznej dla marki korony, które łączą tradycję z współczesnością. Nowa wersja zachowała typową dla Tyskiego biało-czerwoną kolorystykę, zyskała natomiast prostszą i lżejszą formę. Odświeżona identyfikacja wizualna Tyskiego Gronia pojawi się wszędzie tam, gdzie piwosz ma kontakt z marką – na butelkach, puszkach i opakowaniach zbiorczych, a także stopniowo na materiałach POS czy wyposażeniu lokali gastronomicznych. Ma przypomnieć odbiorcom, że historia Tyskich Browarów Książęcych związana jest z tradycją spotkań już od czterech wieków.

- Przez ostatnie dwa lata piwosze kojarzyli Tyskie z przygodami Mecenasa i Mazura, których  konwencja i poczucie humoru inspirowane były bohaterami filmu „CK Dezerterzy”. Zadaniem nowego spotu i zmiany komunikacji wizualnej jest podkreślenie wieloletniej historii, która stoi za pozycją Tyskiego jako klasyka wśród piw. KampaniaKiedy otwieramy Tyskie, Tyskie otwiera nas ma na celu powrót do korzeni marki, która od lat kojarzona jest z jednoczeniem ludzi – mówi Szymon Skoczylas, Senior Brand Manager z Kompanii Piwowarskiej.

30-sekundowa reklama Tyskiego 5 marca została zamieszczona na profilu marki na Facebooku, zaś tydzień później zadebiutowała w TV. Komunikacja prowadzona będzie również na kanałach digital oraz social media. Za kreację i przygotowanie spotu TV odpowiada agencja Bardzo, spot wyreżyserował duet Konqubinat. Za planowaniem i zakupem mediów stoi dom mediowy Zenith, nową identyfikacją wizualną – agencja BNA, działaniami PR – Tailor Made PR, zaś obsługą digital zajmuje się Hand Made.

Zobacz spot  „Kiedy otwieramy Tyskie, Tyskie otwiera nas”  http://bit.ly/2GmVmH8
Zobacz profil Tyskie na Facebooku https://www.facebook.com/tyskie/

Zobacz także

Ciekawostki

2018-03-16

Kompania Piwowarska nagrodzona za strategię CSR i wolontariat ...

Kompania Piwowarska zamyka rok 2017 kolejnymi nagrodami w dziedzinie CSR. Firmie przyznano tytuł Poznański Wolontariusz Roku za wolontariat pracowniczy; została również laureatem Responsible Business Awards w kategorii Strategia CSR Roku.

Ciekawostki

2018-03-16

„Bądź mądry” powraca – dziewięcioro blogerów wspólnie ...

Rok po starcie kampanii „Bądź mądry”, organizowanej przez Kompanię Piwowarską, ruszyła jej czwarta odsłona, która jednocześnie jest powrotem do pierwotnej formuły akcji.

Piwo

2018-03-16

Książęce IPA – nowość w kolekcji piw Książęce

W tym roku Książęce zaczyna sezon piwnych premier wyjątkowo wcześnie i w dodatku w wielkim stylu. Już za chwilę na sklepowych półkach pojawi się nowy wariant w kolekcji specjalności.