Pytania i odpowiedzi
W tej sekcji znajdziesz odpowiedzi na wszystkie nurtujące Cię pytania.
- Czy rejestracja w Portalu Gastro jest konieczna?
-
Aby korzystać z funkcjonalności Portalu Gastro należy się zarejestrować. Użytkownicy niezalogowani mają dostęp jedynie do struktury informacji, ale wszelkie treści są dla nich ukryte.
- Kto może założyć konto w Portalu Gastro?
-
Portal Gastro kierowany jest w szczególności do gastronomów i pracowników gastronomii, ale będzie nam niezmiernie miło jeśli zainteresuje on również inne osoby.
- Jak przebiega rejestracja?
-
Rejestracja odbywa się dwuetapowo, w pierwszym etapie na podany numer telefonu wysyłany jest do Państwa jednorazowy token SMS, dzięki któremu można wykonać pierwsze logowanie w serwisie. W drugim etapie prosimy Państwa o podanie kilku informacji o sobie i rodzaju wykonywanej pracy. Państwa profesja wpływa na typ konta tworzonego w Portalu Gastro i pozwala nam jeszcze lepiej dopasować prezentowane treści do Państwa potrzeb.
- Czy korzystanie z Portalu Gastro jest odpłatne?
-
Nie, Portal Gastro dostępny jest za darmo dla wszystkich użytkowników, szczegółowe informacje na ten temat znajdziecie Państwo w Regulaminie korzystania z serwisu.
- Czy zakładając konto typu „właściciel/manager” muszę podać dane mojego lokalu gastronomicznego?
-
Tak, dane lokalu potwierdzają autentyczność Państwa jako ich właścicieli, a informacje o dołączeniu do Portalu Gastro przekazywane są do współpracujących z Państwem przedstawicieli handlowych Kompanii Piwowarskiej.
- Czy do swojego konta w Portalu Gastro mogę dodać więcej niż jeden lokal gastronomiczny?
-
Tak, do konta w Portalu Gastro można dodać dowolną ilość lokali, aby to zrobić należy przejść do panelu użytkownika (dostępny z głównego kafelkowego menu) w zakładce „lokale” za pośrednictwem formularza „dodaj nowy lokal”.
- Jak sprawdzić wyniki szkoleń moich pracowników?
-
Z osiągnięciami pracowników łatwo zapoznacie się Państwo za pośrednictwem profilu uzytkownika w sekcji 'pracownicy'.
- Jak potwierdzić pracownika lokalu?
-
Jeśli, któryś z pracowników będzie probował dołączyć do Twojego lokalu, dowiesz się o tym poprzez komuniakt SMS. Potwierdzić pracownika może właściciel lokalu za pośrednictwem profilu użytkownika. Właściciel może również powierzyć taką możliwość managerowi lokalu zaznaczając odpowiednią kontrolkę w profilu użytkownika.
- Czy w Portalu Gastro mogę zamówić szkło do swojego lokalu? Jak to zrobić?
-
Aby zamówić szkło przez Portal Gastro należy zalogować się na swoim profilu i przejść do zakładki Szkło -> Zapotrzebowanie na szkło. Po wybraniu produktów należy przejść do koszyka, wybrać lokal, spedytora oraz uzupełnić dane opcjonalne.
UWAGA: Jeśli po zalogowaniu nie wyświetla się zakładka "Szkło", należy sprawdzić, czy na profilu jest uzupełnione ID SFA, które podaje przedstawiciel handlowy. - Co zrobić, gdy otrzymałem/łam informację, że moje zamówienie zostało odesłane do magazynu?
-
Jeśli zamówienie zostało odesłane do magazynu, to należy złożyć je ponownie logując się na swoim profilu na Portalu Gastro, przechodząc do zakładki Szkło -> Zapotrzebowanie na szkło -> Historia zamówień -> Zamów ponownie.
- Co zrobić, gdy część mojego zamówienia jest uszkodzona?
-
Jeśli część zamówienia została dostarczona uszkodzona, to można ją reklamować bez konieczności odsyłania całego zamówienia do magazynu. Reklamacje należy wysyłać na adres e-mail: info@portalgastro.pl, załączając nr zamówienia, NIP, informację ile i jakie produkty zostały uszkodzone oraz ich zdjęcia.
- Co zrobić, gdy po rejestracji i zalogowaniu się nie widzę zakładek w Portalu Gastro?
-
Jeśli po zalogowaniu nie widzisz wszystkich zakładek na Portalu Gastro, to należy przejść do zakładki Mój profil -> Lokale i sprawdzić, czy w Twoim lokalu jest uzupełnione ID SFA. Jeśli go brakuje, to należy edytować lokal i je dodać. O numer ID SFA możesz zapytać swojego przedstawiciela handlowego.
- Jak skontaktować się z przedstawicielem handlowym? - dla nowych użytkowników
-
Aby skontaktować się z przedstawicielem handlowym z danego regionu należy zadzwonić pod numer 801 133 133 (Kompania Piwowarska).
- Jak skontaktować się bezpośrednio z Kompanią Piwowarską?
-
Aby skontaktować się bezpośrednio z Kompanią Piwowarską należy zadzwonić pod numer 801 133 133.
- Jak zresetować hasło?
-
Jeśli nie pamiętasz hasła, na portalu jest możliwość samodzielnego zresetowania go. Aby to zrobić, należy wejść na stronę portalgastro.pl, kliknąć na "Logowanie" i następnie na "Nie pamiętam hasła" w lewej dolnej części okienka, które się pojawi.
- Jak zgłosić reklamację szkła ?
-
Jeśli otrzymali Państwo niekomlpetne lub potłuczone szkło, prosimy o przesłanie maila z opisem uszkodzenia, zdjęciem i danymi kontaktowymi i numer zamówienia na mail info@portalgastro.pl
Nie znalazłeś interesującego Ciebie pytania? Napisz do nas ze swoim pytaniem!