Pytania i odpowiedzi
W tej sekcji znajdziesz odpowiedzi na wszystkie nurtujące Cię pytania.
- Czy rejestracja w Portalu Gastro jest konieczna?
-
Aby korzystać z funkcjonalności Portalu Gastro należy się zarejestrować. Użytkownicy niezalogowani mają dostęp jedynie do struktury informacji ale wszelkie treści są dla nich ukryte.
- Kto może założyć konto w Portalu Gastro?
-
Portal Gastro kierowany jest w szczególności do gastronomów i pracowników gastronomii, ale będzie nam niezmiernie miło jeśli zainteresuje on również inne osoby.
- Jak przebiega rejestracja?
-
Rejestracja odbywa się dwuetapowo, w pierwszym etapie na podany numer telefonu wysyłany jest do Państwa jednorazowy token SMS, dzięki któremu można wykonać pierwsze logowanie w serwisie. W drugim etapie prosimy Państwa o podanie kilku informacji o sobie i rodzaju wykonywanej pracy. Państwa profesja wpływa na typ konta tworzonego w Portalu Gastro i pozwala nam jeszcze lepiej dopasować prezentowane treści do Państwa potrzeb.
- Czy korzystanie z Portalu Gastro jest odpłatne?
-
Nie, Portal Gastro dostępny jest za darmo zarówno dla wszystkich użytkowników, szczegółowe informacje na ten temat znajdziecie Państwo w Regulaminie korzystania z serwisu.
- Czy zakładając konto typu „właściciel/manager” muszę podać dane mojego lokalu gastronomicznego?
-
Tak, dane lokalu potwierdzają autentyczność Państwa jako ich właścicieli, a informacje o dołączeniu do Portalu Gastro przekazywane są do współpracujących z Państwem przedstawicieli handlowych Kompanii Piwowarskiej.
- Czy do swojego konta w Portalu Gastro mogę dodać więcej niż jeden lokal gastronomiczny?
-
Tak, do konta w Portalu Gastro można dodać dowolną ilość lokali, aby to zrobić należy przejść do panelu użytkownika (dostępny z głównego kafelkowego menu) w zakładce „lokale” za pośrednictwem formularza „dodaj nowy lokal”.
- Jak sprawdzić wyniki szkoleń moich pracowników?
-
Z osiągnięciami pracowników łatwo zapoznacie się Państwo za pośrednictwem profilu uzytkownika w sekcji 'pracownicy'.
- Jak potwierdzić pracownika lokalu?
-
Jeśli, któryś z pracowników będzie probował dołączyć do Twojego lokalu, dowiesz się o tym poprzez komuniakt SMS. Potwierdzić pracownika może właściciel lokalu za pośrednictwem profilu użytkownika. Właściciel może również powierzyć taką możliwość managerowi lokalu zaznaczając odpowiednią kontrolkę w profilu użytkownika.
Nie znalazłeś interesującego Ciebie pytania? Napisz do nas ze swoim pytaniem!