PortalGastro.pl

Aby wejść na stronę, potwierdź, że jesteś osobą pełnoletnią.

Niepoprawny format daty!
Ten serwis, przeznaczony jest wyłącznie dla osób pełnoletnich.

Strona zawiera materiały dotyczące napojów alkoholowych przeznaczone wy­łącz­nie dla osób dorosłych powyżej 18 roku życia, w związku z czym nie należy ich udostępniać osobom poniżej 18 roku życia.

alkohol info

Hardmade – YOU CAN BUT YOU DON’T HAVE TO

Kompania Piwowarska wprowadza na rynek nową generację piw smakowych dla młodych dorosłych.

Czym przyciągnąć do lokalu przedstawicieli pokolenia Y i Z? Co zaoferować młodym dorosłym – spragnionym nowości, niezależnym, ceniącym swobodę wyboru? Wreszcie – jak zadowolić tych, którzy preferują słodsze smaki, a zarazem poszukują prawdziwego piwnego orzeźwienia? Odpowiedź na te wszystkie pytania jest jedna: Hardmade. Pod tą nazwą kryje się nowa marka w portfolio Kompanii Piwowarskiej. Reprezentująca popularny i wciąż rosnący segment piw smakowych, w innowacyjny sposób inspirowana światem ice tea i lemoniad, dostępna jest w trzech wariantach: Grapefruit Crush, Raspberry Crush i Peach Ice Tea Crush.

Zaspokojenie potrzeb gości lokali, którzy wywodzą się z generacji Y i Z, to nie lada wyzwanie. Zmienni w swoich upodobaniach i wierni tylko samym sobie, pragną łączyć różne doznania w jednym produkcie, doświadczać nowych rzeczy, ale na własnych zasadach, w myśl hasła „Możesz wszystko, ale nic nie musisz”. Od piwa oczekują orzeźwienia, a zarazem nie przepadają za chmielową goryczką i nie wstydzą się tego.

Właśnie z myślą o takich osobach powstał Hardmade – crush piwa i smaków ice tea oraz mocno owocowych lemoniad. Nowa marka obejmuje trzy warianty: Grapefruit Crush, Raspberry Crush i Peach Ice Tea Crush – wyjątkowo rześkie i niebanalne kombinacje, które jednocześnie bazują na znanych i lubianych smakach:

  • Grapefruit Crush proponuje grejpfruta w najbardziej niepokornym wydaniu. Delikatna kwasowość, nuta słodyczy, akord goryczki – ten miks to prawdziwa petarda orzeźwienia.
  • Raspberry Crush jest malinowy aż strach. Słodki smak, podbity kwaśnością i cierpkością, stał się niesamowicie orzeźwiający a do tego dochodzi odurzający malinowy zapach.
  • Peach Ice Tea Crush to ekscytująca innowacja, czyli połączenie piwa i napoju o smaku czarnej herbaty i brzoskwini. Można w nim odnaleźć intensywny zapach i pełny, owocowy smak: umiarkowanie słodki, wyraźnie kwaśny. Jest totalnie zaskakujący i bardzo orzeźwiający.

Hardmade należy do lubianej kategorii piw smakowych, która nawet w trudnych czasach może nieść dla gastronoma wiele korzyści, ponieważ zyskownie buduje wartość kategorii piwa (z indeksem cenowym wyższym o połowę od średniej ceny piwa). Piwa smakowe przyciągają młodych dorosłych – aż 72% osób w wieku 25-34 wybiera piwa smakowe spośród wszystkich napojów, co przyczynia się do systematycznego wzrostu wolumenu. Młodzi dorośli, którzy sięgają po piwo, deklarują chęć łączenia różnych doznań w jednym produkcie. Stawia to wyzwanie przed całą branżą, ale to właśnie Kompania Piwowarska przygotowała idealną propozycję, markę Hardmade – która odpowiada na oczekiwania młodych dorosłych.

Nowe piwa smakowe z portfolio KP doskonale sprawdzą się gdy przychodzi pora na spotkania w gronie znajomych w ciepły, wiosenno-letni wieczór czy popołudnie. Hardmade jak żadna inna marka uwalnia czas wolny – od przymusu, schematów, stereotypów. Wspiera każdy wybór i spędzanie wolnego czasu we własnym stylu, zgodnie z promującym ją hasłem „You can but you don’t have to”. Nie tylko komunikacja Hardmade jest autentyczna i bezpretensjonalna – dotyczy to też sposobu podania. Nic nie stoi na przeszkodzie, by serwować go po prostu w butelce – bez słomek, limonek, ozdobników. Apetyczne barwy i estetyczne etykiety wszystkich wariantów to atrakcja sama w sobie, co więcej – mają one wygodne zamknięcie, czyli kapsel twist off. Oferowane są w butelkach bezzwrotnych o pojemności 400 ml i opakowaniach zbiorczych (18 szt.).

Hardmade podbija rynek od połowy marca, zaś w II połowie kwietnia zrobi się o nim głośno w mediach. Wtedy rozpocznie się szeroko zakrojona kampania promocyjna, która obejmie emisję spotu w TV i działania w Internecie, szczególnie w mediach społecznościowych, oraz współpracę z liderami opinii. Trzy oryginalne połączenia smaków w atrakcyjnych opakowaniach i w ramach segmentu z trendem wzrostowym, a to wszystko z silnym wsparciem mediowym i przyciągającymi wzrok materiałami w punktach sprzedaży – nie ma wątpliwości, że w tym sezonie młodzi dorośli wybiorą towarzystwo Hardmade.

Źródło: Kantar, Diary project 2019 Źródło: Nielsen, MAT 10.2020 vs MAT 10.2019, dynamika wartości sprzedaży, Total Polska; Nielsen + analizy wewnętrzne KP; Kantar, Beer tracking

Zobacz także

Gastronomia

2023-10-16

Sprawdź jak efektywnie radzić sobie z konkurencją cz.1

O tym, że gastronomia to trudny biznes nie trzeba nikogo przekonywać. Wie to każdy, kto jest obecny na tym rynku. Z jednej strony spora konkurencja, z drugiej – sytuacja gospodarcza: lawinowo rosnące koszty, inflacja i…

Ciekawostki

2023-06-22

Pilsner Urquell otwiera interaktywne centrum piwa w Pradze.

Wiodąca marka czeskiego piwa otworzyła Pilsner Urquell: The Original Beer Experience.

Gastronomia

2023-06-01

10 sposobów, jak wypromować restaurację w social mediach cz1

Stały wzrost popularności mediów społecznościowych sprawia, że obecność w nich staje się nieodzowna.