Hardmade – YOU CAN BUT YOU DON’T HAVE TO
Kompania Piwowarska wprowadza na rynek nową generację piw smakowych dla młodych dorosłych.
Strona zawiera materiały dotyczące napojów alkoholowych przeznaczone wyłącznie dla osób dorosłych powyżej 18 roku życia, w związku z czym nie należy ich udostępniać osobom poniżej 18 roku życia.
Kompania Piwowarska wprowadza na rynek nową generację piw smakowych dla młodych dorosłych.
Czym przyciągnąć do lokalu przedstawicieli pokolenia Y i Z? Co zaoferować młodym dorosłym – spragnionym nowości, niezależnym, ceniącym swobodę wyboru? Wreszcie – jak zadowolić tych, którzy preferują słodsze smaki, a zarazem poszukują prawdziwego piwnego orzeźwienia? Odpowiedź na te wszystkie pytania jest jedna: Hardmade. Pod tą nazwą kryje się nowa marka w portfolio Kompanii Piwowarskiej. Reprezentująca popularny i wciąż rosnący segment piw smakowych, w innowacyjny sposób inspirowana światem ice tea i lemoniad, dostępna jest w trzech wariantach: Grapefruit Crush, Raspberry Crush i Peach Ice Tea Crush.
Zaspokojenie potrzeb gości lokali, którzy wywodzą się z generacji Y i Z, to nie lada wyzwanie. Zmienni w swoich upodobaniach i wierni tylko samym sobie, pragną łączyć różne doznania w jednym produkcie, doświadczać nowych rzeczy, ale na własnych zasadach, w myśl hasła „Możesz wszystko, ale nic nie musisz”. Od piwa oczekują orzeźwienia, a zarazem nie przepadają za chmielową goryczką i nie wstydzą się tego.
Właśnie z myślą o takich osobach powstał Hardmade – crush piwa i smaków ice tea oraz mocno owocowych lemoniad. Nowa marka obejmuje trzy warianty: Grapefruit Crush, Raspberry Crush i Peach Ice Tea Crush – wyjątkowo rześkie i niebanalne kombinacje, które jednocześnie bazują na znanych i lubianych smakach:
|
Hardmade należy do lubianej kategorii piw smakowych, która nawet w trudnych czasach może nieść dla gastronoma wiele korzyści, ponieważ zyskownie buduje wartość kategorii piwa (z indeksem cenowym wyższym o połowę od średniej ceny piwa). Piwa smakowe przyciągają młodych dorosłych – aż 72% osób w wieku 25-34 wybiera piwa smakowe spośród wszystkich napojów, co przyczynia się do systematycznego wzrostu wolumenu. Młodzi dorośli, którzy sięgają po piwo, deklarują chęć łączenia różnych doznań w jednym produkcie. Stawia to wyzwanie przed całą branżą, ale to właśnie Kompania Piwowarska przygotowała idealną propozycję, markę Hardmade – która odpowiada na oczekiwania młodych dorosłych.
Nowe piwa smakowe z portfolio KP doskonale sprawdzą się gdy przychodzi pora na spotkania w gronie znajomych w ciepły, wiosenno-letni wieczór czy popołudnie. Hardmade jak żadna inna marka uwalnia czas wolny – od przymusu, schematów, stereotypów. Wspiera każdy wybór i spędzanie wolnego czasu we własnym stylu, zgodnie z promującym ją hasłem „You can but you don’t have to”. Nie tylko komunikacja Hardmade jest autentyczna i bezpretensjonalna – dotyczy to też sposobu podania. Nic nie stoi na przeszkodzie, by serwować go po prostu w butelce – bez słomek, limonek, ozdobników. Apetyczne barwy i estetyczne etykiety wszystkich wariantów to atrakcja sama w sobie, co więcej – mają one wygodne zamknięcie, czyli kapsel twist off. Oferowane są w butelkach bezzwrotnych o pojemności 400 ml i opakowaniach zbiorczych (18 szt.).
Hardmade podbija rynek od połowy marca, zaś w II połowie kwietnia zrobi się o nim głośno w mediach. Wtedy rozpocznie się szeroko zakrojona kampania promocyjna, która obejmie emisję spotu w TV i działania w Internecie, szczególnie w mediach społecznościowych, oraz współpracę z liderami opinii. Trzy oryginalne połączenia smaków w atrakcyjnych opakowaniach i w ramach segmentu z trendem wzrostowym, a to wszystko z silnym wsparciem mediowym i przyciągającymi wzrok materiałami w punktach sprzedaży – nie ma wątpliwości, że w tym sezonie młodzi dorośli wybiorą towarzystwo Hardmade.
Źródło: Kantar, Diary project 2019 Źródło: Nielsen, MAT 10.2020 vs MAT 10.2019, dynamika wartości sprzedaży, Total Polska; Nielsen + analizy wewnętrzne KP; Kantar, Beer tracking
2023-06-30
Włoska elegancja w Twoim lokalu - odkryj unikalny smak Italii!
2023-05-29
Od turkusu o smaku ananasa po czeską ikonę w wersji bezalkoholowej. Sezon piwny można oficjalnie uznać za otwarty, co oznacza, że nasze tegoroczne nowości już podbijają rynek.
2023-01-23
Lager jasny to według definicji jasne piwo dolnej fermentacji o wyraźnej, chmielowej goryczce i słodowej pełni smaku