PortalGastro.pl

Aby wejść na stronę, potwierdź, że jesteś osobą pełnoletnią.

Niepoprawny format daty!
Ten serwis, przeznaczony jest wyłącznie dla osób pełnoletnich.

Strona zawiera materiały dotyczące napojów alkoholowych przeznaczone wy­łącz­nie dla osób dorosłych powyżej 18 roku życia, w związku z czym nie należy ich udostępniać osobom poniżej 18 roku życia.

alkohol info

Powrót trudnych czasów dla gastronomii

Niestety, stało się, to, czego obawiali się gastronomowie w całej Polsce. Po kilku miesiącach oddechu i wzmożonej pracy kawiarni i restauracji w okresie letnim znów musimy mierzyć się z częściowym zamknięciem lokali, póki co na dwa tygodnie.

Niestety, stało się, to, czego obawiali się gastronomowie w całej Polsce. Po kilku miesiącach oddechu i wzmożonej pracy kawiarni i restauracji w okresie letnim znów musimy mierzyć się z częściowym zamknięciem lokali, póki co na dwa tygodnie, ale prognozy są mało optymistyczne.

Powracamy do tematów, którymi zajmowaliśmy się w trakcie wiosennego lockdownu – jak znów poradzić sobie w niełatwej rzeczywistości, jakie podejmować kroki, aby zatrzymać przy sobie klientów i nie dać o sobie zapomnieć, jakie działania podjąć, aby konsumenci wybierali opcję dostawy właśnie w naszym miejscu? Jako partner lokali gastronomicznych w całej Polsce, znów będziemy szukać skutecznych rozwiązań i sposobów na przetrwanie w trudnych czasach.

 

Dostawa znów jedyną formą wydawania posiłków

Tak, jak w przypadku poprzedniego lockdownu, dla wszystkich barów i restauracji kluczowa będzie teraz dostawa. To oznacza zmianę sposobu komunikacji z klientami, wdrażanie działań promocyjnych i reklamowych, większą obecność w mediach społecznościowych i szereg innych kroków, które sprawią, że klienci wybiorą naszą ofertę i zapewnią lokalowi byt.

Podczas, gdy coraz więcej osób znowu przechodzi na pracę zdalną, z pewnością dużą popularnością będą cieszyły się zestawy lunchowe – dodatkowo warto zaproponować coś więcej, np. z deser, piwo bezalkoholowe albo lemoniadę gratis. Codzienna propozycja, ograniczona do dwóch zestawów do wyboru, np. opcji mięsnej i wege,  pozwoli zredukować zakup produktów z całej karty menu. Promujmy także nowe rozwiązania, gdziekolwiek się da, we wszystkich kanałach mediów społecznościowych i na stronie WWW.

 

Dbanie o standardy higieny podstawą działalności

Dzisiaj, jak nigdy wcześniej musimy pamiętać także o mocno wyśrubowanych zasadach pracy w kuchni i podczas dostaw. Przede wszystkim, dania, które serwujemy muszą być bezpieczne dla konsumentów – unikamy np. surowych mięs i pamiętamy, że obróbka termiczna zabija wirusy, używamy masek i rękawiczek, dezynfekujemy przestrzeń roboczą i ręce tak często, jak to możliwe. Działania te mają na celu uchronienie także personelu – cały czas wymagany jest codzienny pomiar temperatury wśród pracowników i obserwacja ich stanu zdrowia.

Stawiamy na szczerość

Po wiosennym lockdownie chyba nikt już nie ma wątpliwości, jak trudno przetrwać lokalom gastronomicznym ten trudny okres – wiele miejsc niestety nie przetrwało próby czasu i musiało zamknąć działalność. Dzisiaj wiemy także, że wzajemne wsparcie może zdziałać cuda – bądźmy szczerzy i otwarcie komunikujmy naszym klientom, na czym stoimy. Dajmy im coś od siebie, a na pewno odwdzięczą się tym samym. Myślmy wspólnie o ciekawych akcjach, jak np. „posiłek dla medyka” wiosną. Wierzymy, że przy odrobinie optymizmu i energii do działania można skutecznie zawalczyć o lepsze czasy.

Ze swojej strony zapewniamy, że jesteśmy w trakcie pracy nad kolejnymi artykułami, które mogą być wsparciem dla gastronomów – zapraszamy do zaglądania na portal gastro i śledzenia naszych propozycji – teraz każda inicjatywa się liczy.

 

Grafikę możesz pobrać na stronie https://portalgastro.pl/dopobrania w zakładce "INNE".

Zobacz także

Gastronomia

2023-08-25

10 sposobów, jak wypromować restaurację w social mediach cz2

Stały wzrost popularności mediów społecznościowych sprawia, że obecność w nich staje się nieodzowna.

Gastronomia

2023-07-28

Drukarnia online na Portalu Gastro

Twoje menu profesjonalnie wydrukowane! Ogłaszamy wprowadzenie zupełnie nowego narzędzia na Portalu Gastro – DRUKARNI ONLINE!

Gastronomia

2023-07-20

Z prądem czy bez? Kozel znów rozdaje nagrody!

Trzeciego lipca ruszyła kolejna podkapslowa loteria marki Kozel. W tym roku do zabawy dołącza również gastronomia!