Jak dbać o szkło w gastronomii?
W lokalach gastronomicznych, dbanie o odpowiednią jakość szkła jest kluczowe dla zachowania standardów higieny oraz estetyki serwowanych napojów.
Strona zawiera materiały dotyczące napojów alkoholowych przeznaczone wyłącznie dla osób dorosłych powyżej 18 roku życia, w związku z czym nie należy ich udostępniać osobom poniżej 18 roku życia.
W lokalach gastronomicznych, dbanie o odpowiednią jakość szkła jest kluczowe dla zachowania standardów higieny oraz estetyki serwowanych napojów.
2024-05-20
z pomocą nowej platformy oraz brand heroski. Hardmade, marka piwa Kompanii Piwowarskiej, przechodzi szereg rewolucyjnych zmian. 19 kwietnia br. wystartowała nowa platforma kreatywna, wprowadzając brand heroskę – Mrs. Hardmade.
2024-04-16
Więcej znaczy lepiej? W przypadku menu lokalu – niekoniecznie! Dobrze przemyślane, krótkie menu oznacza efektywniejszą pracę kuchni, lepszej jakości i bardziej świeże dania dla gości oraz wyższe przychody dla gastronoma.
2024-03-26
Eksplozja owocowych smaków, odrobina klasyki i jeszcze mniej alkoholu. Wszystko, czego współcześni konsumenci poszukują w piwie.
2024-03-20
Rywalizuj z innymi lokalami i wygrywaj atrakcyjne nagrody!
2024-02-22
Unikalne nagrody za aktywność w social media!
2023-10-22
W 11 krajach konsumenci cieszą się ze smaku piw: Tyskie, Żubr i Lech. Za eksport rodzimych produktów Kompania Piwowarska została uhonorowana nagrodą gospodarczą przyznawaną przez Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.
2023-06-22
Wiodąca marka czeskiego piwa otworzyła Pilsner Urquell: The Original Beer Experience.
2021-12-03
Podczas gali KTR i Innovation 2021 kampanie dwóch marek Kompanii Piwowarskiej: Tyskie i Żubr otrzymały łącznie 11 nagród. Lider polskiego rynku piwa otrzymał tytuł Reklamodawcy Roku.