SM – Steruj Marką w Social Mediach!
Poradnik Gastronoma
Dotrzyj ze smakiem do tysięcy odbiorców!
Strona zawiera materiały dotyczące napojów alkoholowych przeznaczone wyłącznie dla osób dorosłych powyżej 18 roku życia, w związku z czym nie należy ich udostępniać osobom poniżej 18 roku życia.
Poradnik Gastronoma
Dotrzyj ze smakiem do tysięcy odbiorców!
Nie każdy znający się na kuchni musi znać się na kanałach social media typu facebook czy instagram. Tak samo jak nie każdy SM Ninja wie jak ugotować najprostsze danie. Poniżej postaramy się pokazać wam proste kroki, które pozwolą w łatwy sposób stworzyć strategię w mediach społecznościowych, dzięki czemu dotrzecie do nowych klientów, a ze stałymi pozostaniecie w ciągłym kontakcie.
Zastanów się w jaki sposób chcesz komunikować się ze swoimi odbiorcami i jak chcesz docierać do nowych. Czy planujesz być zabawny, poważny czy konkretny w swoich komunikatach. W każdym poście używaj emotek, ale pamiętaj – NIE PRZESADZAJ. Pomyśl nad stałym layoutem wrzucanych grafik.
Jeżeli chcesz aby Twoje konto na facebooku czy instagramie wyglądało profesjonalnie, trzymaj się jednego layoutu. Jest wiele programów graficznych, które Ci w tym pomogą. Jeśli chcesz się zająć tym sam, a nie bardzo wiesz jak, skorzystaj z darmowej opcji online CANVA.COM – Twoje posty będą wyglądać profesjonalnie, a przygotowanie jednego nie zajmie Ci dłużej niż kilkanaście minut.
Twoi obserwujący lubią być doceniani. Tworzysz dla nich pyszne potrawy, oni je kupują i co dalej? Stwórz harmonogram promocji, zaangażuj do tego klientów, przy okazji zwiększysz zasięgi swojego kanału. #PYSZNA_ŚRODA – pozwól udostępniać pod środowym postem zdjęcia swoich potraw, zrobionych przez swoich klientów. Pod koniec dnia wybierz jedno z największą ilością polubień i zaproponuj autorowi zniżkę na kolejne zamówienie.
Sprawdzaj i wychodź naprzeciw. Załóż 14 dniowe konto na SOTRENDER.COM i dowiedz się o wiele więcej na temat swoich kont w mediach społecznościowych. Jest to prosta w obsłudze aplikacja do analizowania wielu czynników, które sprawiają, że Twoje konto błyszczy.
Tak – czas to Twój pieniądz ale i pieniądz, który może być dopiero Twój. Klient, o którego się troszczysz i go szanujesz chętniej zamówi potrawę z Twojego menu. Dlatego staraj się szybko odpowiadać na wiadomości przesyłane przez social media. Nic bardziej nie frustruje ludzi niż czekanie godzinami na odpowiedź, która Tobie zajmie chwilę.
Angażowanie użytkowników social media to punkt kluczowy. Pokaż odbiorcom, że nie dość, że dobrze u Ciebie zjedzą, będą na bieżąco z informacjami to jeszcze nie będą się nudzić. Zaplanuj w swoim harmonogramie wciągające ankiety czy pytania, które udostępnisz na instastories lub w relacji na facebooku. Każdy, kto udzieli odpowiedzi, będzie wyczekiwał z niecierpliwością rozwiązania i podania wyników. Przyciągaj i zachowuj klientów u siebie. Zwłaszcza teraz, kiedy wielu z nich ma nadmiar czasu na tego typu rozrywki!
Podążaj za trendami, staraj się nie dać wyprzedzić konkurencji. W wolnych chwilach sprawdzaj co obecnie dzieje się w świecie kulinariów ale i w szeroko pojętej popkulturze. Czasem warto zmienić harmonogram postów aby dodać coś co sprawi, że dotrzesz do tysięcy albo i milionów.
Powyższe punkty z pewnością pomogą Ci w przejęciu kontroli nad swoimi kanałami w social mediach. Staraj się docierać do tysięcy, ale pamiętaj żeby robić to z głową i mieć na to strategię. Bądź systematyczny, poświęć chwilę na przygotowanie harmonogramu, przygotuj sobie zawsze kilka postów na przyszłość. Jeżeli chcesz pokazywać w nich swoje potrawy już niedługo znajdziesz tu kilka porad jak robić atrakcyjne zdjęcia do mediów społecznościowych.
2024-07-15
W lokalach gastronomicznych, dbanie o odpowiednią jakość szkła jest kluczowe dla zachowania standardów higieny oraz estetyki serwowanych napojów.
2023-11-10
Najlepszą wizytówką lokalu jest zadowolony klient. Taki, który wraca, poleca miejsce znajomym oraz dobrze o nim mówi w przestrzeni publicznej i pisze w mediach społecznościowych.
2023-03-03
Sztuka łączenia piwa z jedzeniem nie jest już wiedzą zarezerwowaną tylko dla pasjonatów piwnej kultury.