laetoto
agen togel
bandar togel
PortalGastro.pl        

PortalGastro.pl

Aby wejść na stronę, potwierdź, że jesteś osobą pełnoletnią.

Niepoprawny format daty!
Ten serwis, przeznaczony jest wyłącznie dla osób pełnoletnich.

Strona zawiera materiały dotyczące napojów alkoholowych przeznaczone wy­łącz­nie dla osób dorosłych powyżej 18 roku życia, w związku z czym nie należy ich udostępniać osobom poniżej 18 roku życia.

alkohol info

Nowości 2024

Eksplozja owocowych smaków, odrobina klasyki i jeszcze mniej alkoholu. Wszystko, czego współcześni konsumenci poszukują w piwie.

W tym roku wiosna dała o sobie znać wyjątkowo wcześnie, co dodatkowo zmotywowało nas do działania. Dlatego – choć na prawdziwie ciepłe dni trzeba jeszcze poczekać – jesteśmy już w pełni gotowi na piwny sezon. W tym roku na rynek trafiło osiem nowości w ramach aż czterech marek z portfolio lidera rynkowego – Kompanii Piwowarskiej, które to zwracają uwagę niebanalnymi kombinacjami smaków. Dzięki temu doskonale wpisują się w aktualne trendy i odpowiadają upodobaniom współczesnych konsumentów młodszego pokolenia.

Listę nowości otwiera Kozel, który wchodzi… cały na biało! Kozel Bilý Lehký prezentuje czeską klasykę w nowoczesnej odsłonie, inspirowaną piwami pszenicznymi – ma jasne zmętnienie, delikatny aromat oraz łagodną goryczkę, bez mocnego finiszu, a przede wszystkim zawiera tylko 3,5% alkoholu. Jako lekkie i orzeźwiające piwo świetnie sprawdzi się w ciepłe dni, ale też w każdej innej sytuacji, gdy mamy ochotę na bardziej delikatny chmielowy napój. Nowy wariant Kozla to nasz ukłon w stronę piwoszy, którzy cenią sobie bardziej tradycyjny złocisty trunek, a zarazem spożywają go w sposób odpowiedzialny.

Wciąż rozwijamy segment piw bezalkoholowych – tutaj Lech nie ma sobie równych, co potwierdza tegorocznymi nowościami. Wiosną oferta poszerzy się o dwa warianty 0,0%, w których marka stawia na sprawdzone i lubiane owoce, czyli cytrusy – ale w mniej oczywistym wydaniu. Lech Free 0,0% Yuzu i Pomelo to niezwykle rześka wyprawa do dalekiej Azji, podczas której można wyczuć nuty słodkie, kwaśne, cierpkie, a nawet kwiatowe. Z kolei Lech Free 0,0% Low Sugar Grapefruit oprócz walorów orzeźwiających ma dodatkową zaletę – niską zawartość cukru. 100 ml dostarcza tylko 12 kcal, czyli prawie dwukrotnie mniej niż w przypadku innych smakowych piw bezalkoholowych. Z tego powodu to doskonała opcja dla osób, które pragną delektować się piwem bez procentów – jednak w nieco słodszej wersji, pozbawionym goryczki – i jednocześnie liczą kalorie.

Captain Jack jesienią 2023 r. obchodził mały jubileusz – 5 lat obecności na rynku! Przez ten czas skompletował liczną i oryginalną załogę, gościł na niejednej kapitalnej imprezie i praktycznie co roku zaskakiwał smakami w pirackim stylu. W bieżącym sezonie również obrał kurs na nowości, inspirowane egzotycznymi drinkami. Od końca marca konsumenci będą mogli sięgnąć po Jack On The Beach, w którym smak soczystej pomarańczy i cytryny został wzbogacony nutą grenadyny, oraz Mango Daiquiri, gdzie aromatyczną słodycz mango przełamuje intrygujący akcent chili. Oba warianty zawierają 6% alkoholu i są dostępne w wygodnych, przezroczystych butelkach 400 ml.

Jednak prawdziwym rekordzistą jest Hardmade – w tej marce pojawią się aż trzy premiery. Blackberry Vanilla przywodzi na myśl wyrafinowany deser, w którym kwaskowość jeżyny świetnie komponuje się ze słodkim aromatem wanilii. Natomiast Exotic Kumkwat udowadnia, że cytrus niejedno ma imię – tutaj ten niepozorny z wyglądu owoc to prawdziwa petarda smaku, który elektryzuje słodko-kwaśnym orzeźwieniem. Wreszcie Citrus Ice Tea Crush 0,0%, w którym nie ma ani kropli alkoholu, za to ze smaku cytrusów wyciśnięto cały ich potencjał.

Wszystkie nowości mogą liczyć na silne wsparcie promocyjne, które obejmie kampanię telewizyjną i działania w internecie. Zadbamy także o ich widoczność w zarówno w rynku gastronomicznym, jak i detalicznym oraz zapewnimy konsumentom gastronomii prawdziwe doznania, które będziemy budować w lokalach, strefach chillout oraz podczas letnich festiwali.

Rynek piwa w Polsce nieustanne się zmienia. Istnieje duża rzesza konsumentów, dla których goryczka w piwie to podstawa. I to jest niezmienne od zarania dziejów. Ale ostatnimi czasy jest też spora część osób z młodszego pokolenia, która w piwie poszukuje czegoś innego, tj. lekkości, słodkości zamiast goryczki oraz mniejszej zawartości alkoholu lub całkowitego jego braku. O tym są właśnie są nasze piwne nowości, nowości z portfolio Kompanii Piwowarskiej. Dzisiejsze młodsze pokolenia osób dorosłych coraz częściej zamiast jasnego pełnego z pianą wybierają słodkiej połączenia smaków, mniej goryczkowe o innej barwie, niż ta przewidziana dla jasnego pełnego. Samo piwo nie musi być alkoholowe; coraz częściej ludzie świadomie wybierają te z zerową zawartością alkoholu. Patrzymy na zmieniające się preferencji konsumentów i samych Gości lokali gastronomicznych. Staramy się na nie odpowiadać, bo wierzymy, że tylko tak jesteśmy w stanie trafić w gusta jak najszerszego grona Polek i Polaków, tylko tak wspólnie możemy rozwijać biznes. Dzięki nowościom piwny rynek staje się bogatszy i bardziej zróżnicowany. Zachęcamy Was do ich spróbowania w nadchodzących tygodniach - mówi Paweł Łazicki, starszy kierownik kanału gastronomicznego.

Zobacz także

Gastronomia

2023-11-10

SPRAWDŹ JAK EFEKTYWNIE RADZIĆ SOBIE Z KONKURENCJĄ CZ.2

Najlepszą wizytówką lokalu jest zadowolony klient. Taki, który wraca, poleca miejsce znajomym oraz dobrze o nim mówi w przestrzeni publicznej i pisze w mediach społecznościowych.

Ciekawostki

2023-06-22

Pilsner Urquell otwiera interaktywne centrum piwa w Pradze.

Wiodąca marka czeskiego piwa otworzyła Pilsner Urquell: The Original Beer Experience.

Piwo

2023-05-23

Tyskie wystartowało z loterią "Opłaca się być na TY”

4 maja, z początkiem sezonu piwnego i grillowego, ruszyła ogólnopolska loteria od marki Tyskie, w której do wygrania jest gotówka!