PortalGastro.pl

Aby wejść na stronę, potwierdź, że jesteś osobą pełnoletnią.

Niepoprawny format daty!
Ten serwis, przeznaczony jest wyłącznie dla osób pełnoletnich.

Strona zawiera materiały dotyczące napojów alkoholowych przeznaczone wy­łącz­nie dla osób dorosłych powyżej 18 roku życia, w związku z czym nie należy ich udostępniać osobom poniżej 18 roku życia.

alkohol info

Postaw na atrakcyjną ofertę i przyciągnij klientów

Poznaj niecodzienne pomysły na promocję!

Czas po Świętach i Nowym Roku to doskonała okazja do oferowania wszelkich nowości i pomysłów na kolejne miesiące. Większość konsumentów wierzy, że wraz z nowym rokiem coś się zmieni na lepsze, że powoli kończy się czas pandemii i zmierzamy ku lepszemu. Warto zaklinać tę rzeczywistość i zakładać optymistyczne plany wraz z klientami. Teraz, kiedy wszyscy chcą nieco odpocząć od planowania domowego menu i gotowania, dobrze opracować ofertę, która w tym pomoże.

 

Nowy rok to szansa dla zdrowej żywności

Nie od dziś wiadomo, że pierwszy kwartał roku to chęć zmiany życia na lepsze – większość zaczyna od ćwiczeń i nowej diety, zwłaszcza teraz, kiedy martwimy się o swoją kondycję jeszcze bardziej. Warto przemyśleć zatem zdrową ofertę lunchową i pójść za ciosem w stylu marketingu odpowiadającego konkretnej sytuacji. Przykładowy post do mediów społecznościowych i propozycję zdrowego menu przedstawiamy poniżej.

Konsumenci kochają śniadania

Domowe wypieki z własnej roboty konfiturami czy serami, a do tego świeżo wyciskany sok? Któż by nie chciał takiego zestawu na drugie śniadanie, zwłaszcza teraz, gdy tak ważne jest dbanie o zdrowie i odporność. Fajnie połączyć nietuzinkową ofertę śniadaniową z tematem zdrowia właśnie – np. do „soku dnia” dołączyć informację, z jakich składników sok został wyciśnięty i jak te składniki wpływają na odporność organizmu. To opcja doskonała dla całej rodziny, która po porannym zabieganiu zasiada do pracy, nauki zdalnej i 2. śniadania.  

 

Zawsze o krok do przodu

Konsumenci lubią zaplanować sobie kilka dni do przodu – kiedy zrobią zakupy, czy znajdą czas na ugotowanie obiadu, a jeśli nie, to co mogliby zamówić dla całej rodziny danego dnia. Dlatego tak ważna jest dla nich informacja, co masz w tygodniowym menu, jakie są ceny zestawów, i czy zaplanowane są jakieś rabaty, na które konsumenci chętnie poczekają. Takie informacje na bieżąco umieszczaj w swoich kanałach social media, ale także w miarę możliwości zawsze dołączaj aktualną ulotkę do każdego zamówienia na wynos.

A może prowadzisz drugą restaurację albo inną działalność gastronomiczną? Taką informację także jak najczęściej przekazuj swoim klientom. Korzystaj z każdej możliwej drogi, aby nie dać o sobie zapomnieć.    

 

Mniej znaczy więcej

Jeśli chcesz ograniczyć menu oraz mieć pewność, że produkty przewidziane na dany dzień się nie zmarnują, zachęcaj klientów do kupowania określonych dań. Jak to zrobić? Opracuj prosty mechanizm promocyjny, np. „Zamów obiad dnia i odbierz deser gratis”.

W ten sposób możesz dopracować do perfekcji kilka dań, zamiast skupiać się na całej karcie menu. To pozwoli Ci także ograniczyć zamówienia tylko do niezbędnych produktów. W tym wypadku szczególnie skup się na komunikowaniu z wyprzedzeniem, jaka będzie oferta tygodniowa, aby konsumenci wiedzieli, co będą mieli do wyboru.

Opracowując wszelkie akcje marketingowe, warto pamiętać, że najlepsze oferty promocyjne to te, które są dobrze powiązane z menu i klimatem lokalu – eleganckim, lunchowym czy bardziej kawiarnianym. Dobrze znać swoje mocne strony i na nich się opierać, jak na solidnym fundamencie.

Zobacz także

Ciekawostki

2024-05-20

Hardmade łamie stereotypy

z pomocą nowej platformy oraz brand heroski. Hardmade, marka piwa Kompanii Piwowarskiej, przechodzi szereg rewolucyjnych zmian. 19 kwietnia br. wystartowała nowa platforma kreatywna, wprowadzając brand heroskę – Mrs. Hardmade.

Gastronomia

2023-06-27

Najpopularniejsze gastro-trendy 2023

Mood food, comfort food, dining alone… te obcobrzmiące nazwy trendów w gastronomii w 2023 roku są odpowiedzią na zachodzące zmiany społeczne i związane z tym nowe potrzeby konsumentów.

Ciekawostki

2023-06-22

Pilsner Urquell otwiera interaktywne centrum piwa w Pradze.

Wiodąca marka czeskiego piwa otworzyła Pilsner Urquell: The Original Beer Experience.